Press Enter

נושא הפרויקט

    Press Enter

    BeLancer צוות
    06-12-16
    מדריכים אין תגובות

    שאלות נפוצות על BeLancer וזירת שוק תוכן

    מהי זירת שוק התוכן BeLancer?

    זירת שוק התוכן החדשה BeLancer מחברת בין חברות ואנשים שמעוניינים בתוכן למקצוענים בתעשיית התוכן שיכולים לספק את מבוקשם. זירת השוק נוטלת את תפקיד הגוף המקצועי המחבר בין מעסיקים המעוניים באנשי התוכן הטובים ביותר בעלויות הטובות ביותר ומנגד מאפשרת לאנשי תוכן להיחשף ליותר הצעות רלוונטיות ולהגדיל את יכולת ההשתכרות שלהם.

    אז זה כמו לוח דרושים בתחום התוכן

    לא בדיוק. בלוח דרושים מחפשים עובדים למשרה. בזירת שוק כמו BeLancer מחפשים את הפרילנסרים המתאימים ביותר לפרויקט מסוים.

    אז מדובר בעבודות חד פעמיות?

    אהמ. לא. אם התקשרות בין מעסיק לפרילנסר עולה יפה אין שום סיבה שהיא לא תימשך לאורך זמן.

    למה בכלל צריכים במיוחד היום זירת שוק תוכן?

    תוכן הופך להיות חשוב יותר משנה לשנה, הן לצורך השגות מטרות עסקיות, הנחלת ידע, שינוי מודעות ועוד. תהליך שיווק מבוסס תוכן ברשת בשיטת ה-Inbound Marketing (בלוגים, ניוזלטרים, קמפיינים ממומנים, דפי נחיתה, רשתות חברתיות וכו’) מאפשר לעסקים, ארגונים וגורמים אחרים “לדבר” עם קהל היעד שלהם באמצעות תוכן.

    ה-Inbound marketing מתייחס לכלי המדיה שאמצעותם ניתן לדבר לקהל היעד בשפת התוכן. תפעול כל הכלים האלה הוא חשוב, אך הוא יהיה חסר ערך בלעדי קריאייטיב מוצלח המותאם בין השאר, להתאמה של סוגי המסר לפלטפורמת הפרסום וההפצה. השינויים במדיה מחייבים חברות לייצר עוד ועוד תכנים ואם אלה ישעממו כל העבודה שהם עושים תהיה לחינם.

    כדי לשרת יעדים שונים תכנים חייבים לשמש כמגבר שמעורר תהודה ומסייע לכל ארגון להפוך לבר סמכא בתחומו ולמשוך מבקרים לזירות שהוא מפעיל במשך 365 ימים בשנה. זה לא משהו “שנחמד שיהיה” או פעילות יחסי ציבור שעוזרת למנכ”ל להיראות טוב מול הדירקטריון. תוכן איכותי מספק תוצאות, בתנאי שייעשה בו שילוב מוצלח בין אסטרטגיה, קריאייטיב, יצירת תוכן והפצה מוצלחים באמצעות כלים טכנולוגיים.

    על כן, האתגר הגובר של כל חברה קטנה עד גדולה היא לייצר תוכן שמספק תוצאות ומשמש כמגנט לקוחות לכל אורך השנה. פעילות כזו מאפשרת לחברה לצבור סמכות מול רשתות חברתיות, לעורר באזז ברשתות חברתיות ולהפוך מבקרים למשתמשים רשומים בזירות התוכן שלה וגם ללקוחות. כדי להצליח הבחירה באנשי המקצוע הנכונים היא קריטית. אנחנו מבצעים עבור החברות את הסינון המוקדם ומוסיפים לשירות של BeLancer רק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, בהם תוכלו לבטוח ולהיעזר בשירותיהם לאורך זמן.

    מאחורי BeLancer מבית BeMedia עומד גל מור, המייסד של אתר “חורים ברשת”, שצבר ניסיון עשיר בהנעת מאות אלפי מבקרים מדי חודש מרשתות חברתיות ואריק בן יאיר, סמנכ”ל הכספים לשעבר בקבוצת “הארץ” שאחראי על יזום חומת התשלום באתר ופיתוח מודלים עסקיים נוספים בעולם התוכן הדיגיטלי.

    BeMedia תשיק החל מחודש ינואר, 2017 רשת של קהילות תוכן מפולחות שיתבססו על יוצרי התוכן והמשפיענים הכי אפקטיביים בתחומם. אנו נעמוד בקשר ישיר עם מיטב המקצוענים בתעשיי התוכן שייחשפו אלינו באמצעות המדיה ובערוצים ישירים.

    היוזמה להקים את BeLancer נולדה לאחר שחיפשנו בעצמנו מקצועני תוכן שונים לקראת הקמת BeLancer ולאחר שלא מצאנו כל דרך יעילה לקבל המלצות על המועמדים הטובים ביותר החלטנו להקים שירות כזה בעצמנו.

    האם כל פרילנסר יכול להתקבל ל-BeLancer?

    אנחנו שמחים ששאלת. התשובה היא. לא. רק מקצועני תוכן מנוסים שעברו את הסינון שלנו מתווספים למאגר.

    למה לפרילנסרים להצטרף ב-BeLancer?

    ראשית, השימוש בשירות חינם עבורם. אין הגבלה על התמודדות על פרויקטים או זכייה בהם. השירות חינם לחלוטין לפרילנסרים וכך יישאר בעתיד הנראה לעין מאחר וחרתנו על דגלנו לקדם את תעשיית התוכן בישראל וזו נראית לנו מטרה חשובה מאין כמותה. זו במה נוספת דרכה תוכלו להיחשף להצעות רלוונטיות. נוסף על כך, אנחנו מוודאים כי תקבלו תשלום תוך זמן סביר מיד לאחר ביצוע העבודה.

    האם השירות כרוך בתשלום?

    לא. עבור פרילנסרים השירות חינם לחלוטין. עבור מעסיקים השירות חינם לחלוטין בתקופת הניסוי כאשר מעסיקים שמעוניינים שאנחנו נמליץ להם על הצוות המתאים ביותר לפרויקט שלהם יכולים לשלם 199 שקלים עבור השירות אך הם יכולים לוותר על ההצעה ולהסתדר לבד. כאשר BeLancer יושק רשמית רשמית מעסיקים ישלמו עמלה בסך 15% עבור כל פרויקט.

    איך זה עובד?

    המעסיקים שמשתמשים ב-Belancer מפרסמים פרויקטים חדשים. פרילנסרים מתאימים עשויים לגלות את הפרויקטים החדשים בעיון בדף הבית של השירות, בחיפוש ישיר ובהתראה אוטומטית המתקבלת באימייל שלהם על פי המקצועות שהגדירו לעצמם בעת רישום לשירות. הפרילנסרים יכולים להציע את מועמדותם לפרויקט החדש ואילו המעסיקים יכולים לבחון את ההצעות ולבחור את המועמד המתאים ביותר עבורם דרך האתר. לחילופין, מעסיקים יכולים לאתר מועמד מתאים דרך אינדקס האתר ולשכור את שירותיו.

    מהם שלבי השימוש באתר מהצד של הפרילנסר:

    1. רישום לשירות
    2. פתיחת פרופיל ועדכונו
    3. חיפוש פעיל באתר והמתנה לעדכונים במייל
    4. התמודדות על פרויקטים חדשים.

    מהם שלבי השימוש בשירות מהצד של המעסיק:

    1. רישום לשירות.
    2. פתיחת פרופיל ועדכונו
    3. פרסום פרויקט חדש ו/או איתור מועמדים באופן פעיל באינדקס. חשוב לפרסם הוראות מדויקות ככל שניתן כדי להבטיח שהתוצרים שתקבלו יהיו מדויקים.
    4. לשלם עבור הפעילות. בשלב זה התשלום מוחזק בנאמנות על ידי BeLancer ומועבר לאנשי המקצוע אך ורק עם אישור המפרסם כי קיבל את תוצרי הפרויקט על פי שביעות רצונו.
    5. עיון בהצעות ששלחו פרילנסרים ובחירת המועמד המתאים ביותר לכל פרויקט.
    6. תשלום לפרילנסר לאחר שנקבע כי התוצרים הם לשביעות רצון המפרסם.

    מה קורה אם נוצר מצב של מעסיק שמסרב לשלם או שאינו מרוצה מהשירות ומנגד פרילנסר שמעסיק מתחמק מתשלום או שסובל ממעסיק לא הוגן?

    הדבר הראשון שמעסיקים צריכים לדעת זה שאתם לא משלמים עד שאתם מאשרים שקיבלתם את תוצרי הפרויקט לשביעות רצונכם. זה בסדר גמור לבקש סבב תיקונים. אך כדאי לזכור כי היום תוכן מתעדכן כל הזמן ואין דבר כזה “גירסה סופית” אלא לכל היותר “גירסה אחרונה”.

    תקחו בחשבון שהפרילנסרים ב-BeLancer עוברים סינון ובדיקה כל הזמן והם גם מדורגים על ידי הלקוחות שלכם כך שככל שתשלמו יותר עבור הפרויקטים כך איכות התוצרים תהיה גבוהה יותר. זה לא אומר שלא תקבלו הצעות בעלויות נמוכות יותר מאת אנשי מקצוע טובים. יש אנשי מקצוע זריזים יותר מאחרים והם מציעים הצעות פחות יקרות בידיעה שההספק שלהם רב יותר.

    בכל אופן אנו ממליצים לא לרכוש באמצעות השירות מאמר תוכן בודד או שירות קצר ונקודתי. ככל שתזמינו תוצרים בהיקף גדול יותר כך יגבר הסיכוי שהם יובילו לפעילות תוכן מוצלחת. הצלחה של פעילות תלויה בגורמים רבים, בהם חיצוניים, וניסיון אחד פשוט אינו מספיק.

    מה קורה אם נוצר מצב של מעסיק שמסרב לשלם או שאינו מרוצה מהשירות ומנגד פרילנסר שמעסיק מתחמק מתשלום או שסובל ממעסיק לא הוגן?

    אנחנו דוגלים בפתרון סכסוכים בשיטה של דו שיח ישיר. עם זאת, אם לא הצלחתם להגיע להבנה בשום אופן BeLancer מפעיל הליך של ישוב סכסוכים. בהליך זה השירות משמש בתפקיד של בודק שבוחן את טענות שני הצדדים ומגיע להחלטה ששני הצדדים חייבים לקבל על פי תנאי השימוש ואם ברצונם להמשיך להשתמש בשירות בעתיד.

    אני מעסיק. מה מונע ממני למצוא פרילנסרים מעולים דרך השירות שלכם ולעבוד מולם ישירות

    שום דבר. אתם חופשיים לעשות זאת אם אין לכם עכבות מוסריות אבל זכרו שזה לא רק האינטרס של הפרילנסרים לעבוד דרכנו. אם תעבדו ישירות מול פרילנסר שאיתרתם דרך השירות לא תוכלו לקבל כל סיוע מאיתנו אם תקבלו תוצרים שאינם לשביעות רצונכם. לא תוכלו לקבל סיוע מאיתנו במקרה של בלת”מים (מחלות של פרילנסרים, תגבור של פרילנסרים נוספים, סיוע בגיוס ועוד). מה גם שבשלב ההרצה השימוש בשירות הוא חינם לחלוטין למעסיקים. גם בעתיד, כאשר נגבה עמלה של 15% על כל פרויקט, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים הרבה יותר מהסכום הזה אם תנסו לעבוד לבד.

    הגיבו